Publisering fra iPhone

Jeg har lastet ned wordpress appen fra appstore og må jo derfor prøve dette og se om det virker. Jeg trodde et øyeblikk at jeg måtte skrive på iPhonen stående, men kunne heldigvis legge den på siden.

Så må jeg jo også prøve å legge med et bilde. Her er et av det nye kamera mitt som er kjøpt med tanke på Sør Afrika turen jeg skal på i vinter.

Her er et annet fra en av juledagene i snøen. Vi var som barn igjen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

