En testvideo

Jeg har kjøpt et sony videokamera. Så nå har jeg prøvd å filme litt, lagt det på pc og redigert sammen en liten snutt her. Men vet ikke om jeg gjør ting helt riktig, skal liksom være halv HD på dette klippet, men jeg syns ikke det var så bra. Så jeg gjør sikkert noe feil et eller annet sted i prosessen, men jeg vet ikke hva. Noen som har tips?

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til En testvideo

  1. Torbjørn sier:

    Ja jeg vet. Har fått ny fra Andrea, men har ikke fått lastet opp enda

  2. Grattis med ny blogg! 🙂
    Btw, står feil i headeren din..wordress..!?!

Legg igjen en kommentar

