Nydelig vintervær

I dag tirsdag 2.februar, var det skikkelig fint vintervær ute. Kaldt, sol og fin puddersnø. Hører så mange som klager over snøen, og skulle ønske det ble rein igjen. Kan jeg ikke skjønne. Det må jo være mye bedre å ha skikkelig vintervær, enn 8 grader og regn. Vi har liksom mer enn nok av det i Bergen. Selv kunne jeg tenkt meg 2-3mnd med 10 minus og en halvmeter med snø. Det hadde vært ideell vinter. Vi er ikke så veldig langt i fra denne vinteren da. So much for global warming.

Vell, uansett, jeg tok meg en tur og tester kamera litt mer. Laget denne filmen. Den er filmet i 1440 * 1080, så anbefaler absolutt å kjøre den i fullskjerm. For å se den i full oppløsning må du se den på vimeo, her på bloggen får du en begrenset utgave.

Dette innlegget ble publisert i Blogg og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

