Nærmer seg Sør-Afrika-turen

Nå er det ikke lenge til vi skal dra på en etterlengtet ferie til Sør Afrika. Jeg kjenner spenningen og forventningene stiger i takt med at antall dager synker til vi sitter på flyet med støttestrømper og spyposer. Eller forresten, jeg tror ikke det kommer til å bli et behov, støttestrømper og spyposer altså. Dette er en tur som har vært et populært samtaleemne i familien siden vi bestemte oss for å dra, og desto mer man snakker, planlegger og gjør forberedelser, så stiger spenningen og forventningene til hva vi skal oppleve og få se.

Vi skal jo ligge noen dager på stranden selfølgelig, men vi skal også oppleve ting. Bl.a Safari, fallskjermhopping og så håper vi å få til dykking med hvithai i et slikt bur. Kjenner det sitrer i hele kroppen bare med tanken på det.  Er helt sikker på at jeg fort kommer til å møte mine grenser på hva jeg egentlig tør, men jeg er fast bestemt på at de skal utvides i løpet av de 16 dagene vi er der nede. Vi begynner i Johannesburg og ender i Cape-Town, og når vi først er i nærheten av der Nelson Mandela satt fengslet 18 av sine 27 år, må vi nok også en tur innom Robben Island.

I løpet av turen, vil jeg også prøve å legge ut noen poster her. Kanskje også noen bilder. Så følg med.


Får så sug i magen når man ser flere slike klipp av folk som hopper. GLEDER MEG. Bare synd de ikke har en ekstra mann som filmer, slik de har på Voss, da blir virkningen på film mye bedre. Men shit au, JEG SKAL HOPPE.


Hva kan man si? Er ikke dette helrått, så vet ikke jeg.


Og seff Safari. Tenk å få opplevd slik som på filmen. Det hadde vært episk det.

Dette innlegget ble publisert i ferie og merket med , . Bokmerk permalenken.

1 svar til Nærmer seg Sør-Afrika-turen

  1. Betta sier:

    O! så moro! Håper du får ein fantastisk tur. Eg håper at du får gjort alt det du har tenkt å gjere. Sør-Afrika har eg aldri vore i, men det står høgt på lista over reisemål! Kos deg!

Legg igjen en kommentar