South Africa here we come

Da er det siste dagen før turen, i natt er siste natten. Ingen flere dager, uker eller måneder å vente. Øyeblikket er her, vi er i ferd med å gjennomføre familiens største tur sammen, og jeg liker det. Det er en veldig merkelig følelse, spent, gledesrus, reisefeber. Selv har jeg ikke vært avgårde på en så lang tur før, så jeg vet ikke helt hva som venter, verken der nede eller noe så enkelt som den lange flyturen. Det blir veldig mange nye inntrykk på kort tid, og jeg skal sørge for å nyte alt sammen.

Vi skal leie bil der nede, og egentlig er det min far som er hovedsjåfør, men jeg har da skaffet meg internasjonalt førerkort, slik at jeg har også muligheten til å kjøre. Akkurat det føler jeg kan bli en utfordring, for som England og Australia, har Sør Afrika venstrekjørt kjøresystem. Kan jo bli spennende.

Det første som venter oss når vi kommer ned, er en ungdomsstur sammen med ungdommen fra DKM Vanderbijlpark. Det er et sant høydepunkt, og vi gleder oss veldig mye.

Da krysser vi fingrene for at flyet går, ingen ulykker eller forsinkelser, noe bra vær der nede og alt i alt en kjempe opplevelse i 16 dager. Jeg skal prøve å legge ut noen bloggposter i løpet av turen, får se hvor mange det blir, så det er bare å stikke innom å se om det er kommet noe nytt.

Dette innlegget ble publisert i ferie og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til South Africa here we come

  1. Cathrine sier:

    GLEDER MEEEEEG!!!!!!!!!!!!!!!

Legg igjen en kommentar

