Første langtur

Jeg fortsetter å trene mot sommerens høydepunkt; sykle til Stokke og Tønsberg. Det har vært begrenset med tid frem til nå, pga blandt annet bacheloroppgaven. Nå er den levert, og jeg får igjen muligheten til å sette meg på sykkelen.

I dag, søndag, hadde jeg årets første tur over 25km. Syklet Ågotnes – Vestkanten, tur/retur, til sammen 40km. Og hvilken nydelig opplevelse. Innover hadde jeg vinden i ryggen, og det gikk som en lek. Da jeg ankom Essoen i Loddefjord var jeg ikke sliten, bare sykt giret pga den gode følelsen jeg hadde så langt. Jeg kjøpte meg en snickers og satt meg i solen og nøt hvert sekund. Får vi hvertfall bare en dag som dette på turen, så er det verd hele greiene. Jeg gleder meg bare enda mer, og ser frem til noen fine dager i slutten av juni.

I morgen, mandag, skal jeg på XXL på Lagunen og få fatt i litt ekstra sykkelutstyr. Gleder meg til å det på plass, samt fått en overhaling på sykkelen. Den skal inn på G-Sport til torsdag, og da gjør de det. Da når det er gjort, DA er jeg virkelig klar for langtur.

Når vi kommer i gang med turen, skal jeg prøve å legge ut rapporter fra dagene, og kanskje litt bilder.

Dette innlegget ble publisert i trening og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Første langtur

  1. Kenneth sier:

    Hehe, artig

Legg igjen en kommentar

