iPhone Os 4 release

I dag skal det nye operativsystemet til iPhone gjøres tilgjengelig for nedlasting via iTunes. Jeg gleder meg som en unge på julaften. Jeg kjenner igjen mye av den samme spenningen som når jeg først kjøpte iPone. Gleder meg til å se hvordan multitaskingen kommer til å fungere, samt muligheten for å legge apps i mapper + mye mer. Dette kan jo ikke bli annet enn en god dag.

Nå kommer jo iPhone 4 også snart ut for salg, og ja jeg skulle gjerne hatt den, men det blir ikke prioritert nå. Jeg har 3gs`en, og den får gjøre jobben hvertfall et år til, så får vi se hva apple finner på til neste år. Dessuten har vi jo iPaden også, og jeg må innrømme at jeg sikler etter den. Men, får no se om økonomien strekker til det. Jeg har nå i alle fall fått prøve den, så det er jo en trøst.

Dette innlegget ble publisert i media og merket med , , . Bokmerk permalenken.

12 svar til iPhone Os 4 release

  1. Tilbaketråkk: 2010 in review |

  2. Mette sier:

    Ikke bare jeg som har problemer med Os 4 altså. Har en iphone 3g og etter oppdateringen er telefonen blitt betydelig tregere samt at mikrofonen ser ut til å ha blitt påvirket på et vis. Jeg hører den som ringer meg svært dårlig – det høres ut som om at de sitter med telefonen en armlengdes avstand unna og prater.

    • tobskut sier:

      Jeg vet desverre ikke hva det kan skyldes. Har selv som sagt 3GS’en, og har ikke vært borti noen med 3g’en og det problemet. Håper du finner ut av det.

      Med Vennlig Hilsen Torbjørn Skutle

  3. krisle sier:

    Noen tips på hva man gjør dersom oppdatering på iPhone 3G ikke har gått bra. Har prøvd og gjenopprette flere ganger til og med satt tilbake til «som ny» men fremdeles en del problemer. Blant annet vil den ikke synkronisere med iTunes. Får opp: «iphone enheten kan ikke synkroniseres. Den nødvendige fil ble ikke funnet.» Kan heller ikke legge inn bilder både i bakgrun og på hjem skjerm. Er det mulig å legge inn gammel programvare og heller prøve på ny?

    • tobskut sier:

      mmm..kjenner ikke til det. Men vet at 3G`en ikke kan ha bilde på bakgrunn og hjem skjerm.. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe noe mer.

  4. Anonym sier:

    Ikke sikle etter jordiske ting, Torbjørn!

  5. Magne sier:

    Telefonen min er ødelagt så jeg må kjøpe ny – skulle gjerne kjøpt en iphone 4, men det blir nok litt i dyreste laget med min månedslønn, hehe! Kommer nok til å gå for HTC hero eller Legend , med android

    • tobskut sier:

      Du kan jo alltid kjøpe slik at du betaler 2-3000 med engang, og så betaler resten per/mnd i et år. Det gjorde jeg med 3gs`en. 2500 når jeg fikk den, så 129 i måneden. da har jeg telenor superpluss. åpnet tlf og brukte det abb. jeg hadde fra før. Funker bra.

  6. tobskut sier:

    Det er ikke alle som har trær det vokser penger på 😉

  7. Kenneth sier:

    Skal du ikke ha iphone 4? Det skal jeg! Ett must!! Hehehe

Legg igjen en kommentar

