Bergen – Tønsberg

Da sitter jeg her. Kvelden før jeg og Kenneth skal sykle
fra Bergen til Tønsberg. Det skal være en tur og ikke noe ritt. Ser
utrolig mye frem til det, og kan knapt vente med å komme i gang.
Sykkelbagen er pakket, og jeg har ikke med mer enn absolutt
nødvendig. Vi drar avgårde i morgen, søndag, i 10-tiden. Vi har
lagt opp til 5 etapper, i har for hver dag et hotell som mål å
komme til. I snitt har vi 10 mil for dagen. Det kan hende at dette
ikke er mye, men vi har aldri gjort noe slikt før, så vi aner ikke.
Det blir spennende å se hvordan det går, og hvordan kroppen takler
disse milene hver dag, 5 dager på rad. Så gjenstår det å se om det
er ungfolen eller gamle far som takler det best. Iløpet av turen
vil jeg også prøve å legge ut en liten rapport for hver dag. Så er
du i interessert, så følg med.

Dette innlegget ble publisert i ferie, trening og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Bergen – Tønsberg

  1. Kenneth sier:

    Hmmm…..ehh…ungfolen eller gamlefar!! Da ville jeg heller skrevet eselet mot gamlefar!! 😉

Legg igjen en kommentar

