Ny jobb

I dag var det en litt vemodig og merkelig dag på jobben på Obs. Jeg var kommet til den stund at jeg skulle levere inn oppsigelse. Jeg har snart jobbet der i 4 år, og har hatt en kjempetid der og opplevd mye artig. Gode medarbeidere har gjort det ekstra interessant å komme på jobb.

Men nå var den epoken over, for jeg har fått meg en vikariat stilling hos Gardstunet barnehage på Fjell, og der ser det ut som jeg kan få en 100% stilling, samt at jeg slipper å jobbe kvelder og helger.  I går hadde jeg min første dag på den jobben, og det var spennende. Jeg ble på en måte kastet på dypt vann med en gang. Avdelingen var minst 2stk for få, så jeg fikk kjørt meg. Er en utfordring å holde en dialog og involvere meg i 7-8 forskjellige leker på en gang. Men jeg gjorde så godt jeg kunne, og tror det ble noelunde greit. Barna er jo så tillitsfulle, at selv om de aldri har sett meg før, så var jeg plutselig bestevennen deres etter noen timer. Skal bli gøy å fortsette og bli mer kjent med allesammen, og ikke minst lære alle navnene skikkelig. Klarte å lære meg endel, men noen sliter jeg enda med. I morgen er det en ny dag i barnehagen og jeg gjør et nytt forsøk da med å memorere de igjenstående.

Dette innlegget ble publisert i jobb og merket med . Bokmerk permalenken.

5 svar til Ny jobb

  1. Lisa sier:

    Kuult! Hadde likt å jobbe i barnehage sammen me deg!:):)

  2. Andreas sier:

    Ikke dårlig Torbjørn! Du er flink! 😉

  3. Line sier:

    What?? Barnehage??? Hadde aldri trodd at du skulle havne der:P Jaja.. Du får ha lykke til!

Legg igjen en kommentar

