Funnet min livsledsager

For nysgjerrige sjeler kan jeg si at jeg har funnet min livs kjærlighet, og vi er forlovet. Hun er fra Sør Afrika og er der nå, derfor har vi ikke noe bilde av oss sammen, enda.

Dette innlegget ble publisert i Blogg. Bokmerk permalenken.

8 svar til Funnet min livsledsager

  1. Regine sier:

    Gratulerer med forlovelsen Torbjørn! Når skal dere gifte dere?

  2. Krisja sier:

    HI Torbjørn! Gratulerer så mye! Utrolig trivelig nyhet!
    Ville spørre om jeg kan bruke det bildet til websiden, eller har du en annen som jeg kan bruke?

  3. Trond sier:

    Så trivelig da! Gratulerer så mye. Konge.

  4. Bettina sier:

    Hm… kan jeg si at jeg forstår nå hvorfor du ble litt «syk» der nede… he he:) Men gratulerer igjen da!

  5. tobskut sier:

    Vel, man kan si vi møttes ironisk nok ifm bryllupet til Helge.. 🙂

  6. Gratulerer Torbjørn! Hvordan skjedde det her da?

Legg igjen en kommentar

