Brukte skolebøker fra Universitetet i Bergen

Tiden da jeg studerte, er definitivt over. Jeg har lagt bak meg en interessant tid, men har trått inn i de voksnes rekker 🙂 Jeg har fast jobb, og har hatt det de siste 2 årene. Derimot har jeg liggende endel bøker fra studietiden, og i og med at det er rundt studiestart for tiden, så tentke jeg at kanskje noen kan få bruk for dem. Er du interessert, så sjekk over listen under, og se om det er noen du har bruk for. Se mer info på Finn

Har en del bøker som jeg brukte på Nye Medier ved Universitetet i Bergen. Se listen under og på bildene.

Ta kontakt for avtale og pris. Selges billig

– No Sence of Place – Joshua Meyrowitz
– Fundamentals of databasesystems 5.edition – Elmasri & Navathe
– Eloquence in an electronic age – Kathleen Hall Jamieson
– Directing the documentary – Michael Rabiger
– Infotopia – Cass R. Sunstein
– Rethoric Online – Barbara Warnick
– Our Masters Voices – Max Atkinson
– The Language of New Media – Lev Manovich
– Dynamics of modern Communication – Patrice Flichy
– Kampen om Internett – Terje Rasmussen
– Media Technology and Society – Brian Winston
– Dirty Politics – Kathleen Hall Jamieson
– Talerens Troverdighet – Anders Johansen
– The Science of Digital Media – Jennifer Burg
– Filosofihistorie – Gunnar Skirbekk og Nils Gilje

Brukte skolebøker fra studier på Universitetet i Bergen

 

 

Dette innlegget ble publisert i Blogg og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

